Nuffnang Ads

Tuesday 6 January 2015

Lampu Ala I-City Majlis Bandaraya Johor Bahru

Cuti sekolah yang lepas kitorang tak pergi bercuti sebab Encik Suami asik la busy memanjang.. So, kitorang cuma jalan-jalan area JB je..

Since MBJB upgrade taman kat depan main office diorang, kitorang pun singgah tengok keindahan lampu-lampu & landskap kat sana.  Walaupun pokok lampu LED tu tak banyak macam I-City.. tapi not bad la.. Tahniah kepada MBJB sebab dan buat something untuk menaiktaraf dan mengindahkan bandaraya Johor Bahru.. 

Yang paling menarik kat sini ialah skrin angkasa (sky screen) sepanjang 120 meter x 20 meter lebar. Sky Screen ni dipasang kat jalan Ibrahim, betul-betul kat depan Bangunan MBJB.  Imej yang dipaparkan berubah-ubah dengan warna-warna lampu yang cantik..

Ha.. yang paling penting.. imej bendera Johor la..


So kalau korang ke JB, jangan lupa singgah tempat ni.. :-)









Sky screen.. macam bunga api kan..






1 comment:

  1. PROMOSI MENARIK DAN TERHEBAT PENJUALAN PRODUK LAMPU JALAN LED DAN LAMPU DALAMAN LED BERTEKNOLOGI HIJAU TECHWONMAJU DARI KOREA SELATAN YANG DIPASARKAN DAN DIJUAL OLEH TECH WON MAJU LED SDN. BHD. DI MALAYSIA

    Sila klik link dibawah ini untuk maklumat lanjut mengenai Lampu LED Techwonmaju di Malaysia

    http://www.techwonmaju.com/

    Promosi menarik mengenai Tech Won Maju LED Sdn. Bhd. untuk memasarkan dan menjual lampu LED untuk jalan dan lampu LED dalam bangunan dari Korea Selatan di Malaysia. Berminat untuk mendapatkan maklumat dan membeli produk lampu LED TECHWONMAJU serta maklumat lanjut mengenai Tech Won Maju LED di Malaysia sila hubungi @ SMS @ WHATSAPP Pn IZA +6012-3428 908 atau 03 21665005 emailkan kepada techwonmaju@asia.com

    ReplyDelete