Nuffnang Ads

Monday 11 January 2016

Tips Supaya Pin Tudung Tak Hilang


Ramai perempuan ada masalah pin tudung yang kerap hilang kan? Beli 10 pun, kejap je dah ghaib. 

Aku ada 1 tips yang aku jamin, peratus kehilangannya adalah 5% je.  Setakat ni dah masuk 3 tahun aku tak beli pin tudung.. Ha.. Terror x aku?

Tapi sebelum tu, korang kena berkorban sikit.  Ye lah.. Bukan senang nak dapatkan sesuatu benda, dalam masa yang sama nak pastikan benda tu kekal..

Tipsnya adalah seperti berikut:-

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 .
.
.
.
.

Belilah pin tudung yang diperbuat daripada EMAS.

Harganya: faham-faham je lah..

Bila dah berbelanja lebih sikit, mesti korang tak lupa mana korang letak pin tu..
Konfem tak hilang..

Hihi.. Selamat mencuba.. ;-)

P/s: aku terpaksa beli pin tudung emas sebab aku alah pakai pin tudung biasa. Jadi kudis. So, sekarang alhamdulillah.. 

No comments:

Post a Comment